wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Zwroty i reklamacje
Kontakt
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 
Zmiana języka
PolskiAngielski

Zwroty i reklamacje

ZWROT PRODUKTU W CIĄGU 14 DNI OD ZAKUPU
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta” każdy ma prawo zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Aby móc skorzystać z tego prawa, należy, w powyższym terminie, złożyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

Oświadczenie może zostać wysłane drogą elektroniczną lub klasyczną pocztą. Zwracany produkt powinien zostać odesłany do sprzedawcy bez dodatkowej zwłoki, w ciągu maksymalnie 14 dni, na adres: Vero Anna Droździewicz ul. Słoneczna 19/75, 32-050 Skawina, z dopiskiem "ZWROT". Koszt przesyłki jest pokrywany przez osobę zwracającą towar i może być wyższy niż koszt dostawy od sprzedawcy co wynika m.in ze zniżek przyznawanych przedsiębiorcom przez dostawców.

Prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny nie przyznaje prawa do bezpłatnego używania produktu. Jeżeli zwracany produkt będzie nosił widoczne ślady użytkowania przekraczającego użytkowanie niezbędne do określenia charakteru, cech i funkcjonowania danej rzeczy, sprzedający może obciążyć kupującego kosztami związanymi z pomniejszeniem wartości produktu.

W przypadku odstąpienia od umowy kupujący otrzymuje zwrot wpłaconej tytułem zakupu kwoty - ceny produktów, kosztów wysyłki i innych kosztów (z wyjątkiem wspomnianych wyżej kosztów zwrotu). Pieniądze są odsyłane tym samym sposobem, którym kupujący dokonał zapłaty, chyba, że wyrazi on zgodę na inną formę. Wypłata następuje po otrzymaniu przez sprzedawcę zwracanego towaru.

Prawo do zwrotu nie przysługuje:
- gdy przedmiotem umowy jest rzecz nieprefabrykowana, stworzona na indywidualne zamówienie klienta,
- gdy przedmiotem umowy jest rzecz psująca się szybko lub mająca krótki termin przydatności,
- rzecz dostarczona w zapieczętowanym opakowaniu, którego otworzenie ma wpływ na właściwości rzeczy i może zagrażać zdrowiu lub naruszać względy higieniczne,
- rzecz, która po dostarczeniu, zostaje nierozłącznie połączona z inną rzeczą,
- nagrania wizualne i dźwiękowe dostarczone w zapieczętowanym opakowaniu, jeśli to opakowanie zostało otwarte pod dostarczeniu,
- dzienniki, periodyki i czasopisma (za wyjątkiem prenumeraty),
- niezapisane na nośniku materialnym treści cyfrowe,

GWARANCJA
Właściciel sklepu Srebrnapokusa.pl zobowiązuje się dostarczyć klientowi produkt pozbawiony wad, zgodny z opisem znajdującym się na stronie sklepu. Jeśli jednak produkt ulegnie zniszczeniu lub uszkodzeniu z przyczyn niezależnych od klienta lub też będzie posiadał ukryte wady, klientowi przysługuje prawo do skorzystania z gwarancji (o ile została ona udzielona przez producenta, importera albo sprzedawcę). Warunkiem skorzystania z gwarancji jest spełnienie jej warunków (dotrzymanie terminu gwarancji, stwierdzona wada jest objęta gwarancją itd).

REKLAMACJA
Jeśli, po dokonaniu zakupu, okaże się, że otrzymany towar jest wadliwy, nie działa prawidłowo lub też jest niezgodny z opisem i warunkami umowy, klient (będący konsumentem) ma prawo do reklamacji. W takim przypadku wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, żeby mógł on ustosunkować się do zasadności złożonej reklamacji. W razie wątpliwości, każdy klient może skontaktować się ze sklepem Srebrnapokusa.pl aby ustalić tok postępowania reklamacyjnego.
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu